Smartschool

Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Je kan op de startpagina van Smartschool bij het aanmelden klikken op ‘wachtwoord vergeten’, je ontvangt een e-mail met verdere instructies.
Of vraag een nieuw wachtwoord aan bij directie of secretariaat. Dit kan ook via het agenda van je kind of via een e-mail.

Ik krijg de melding dat de gebruikersnaam onbekend is.
Waarschijnlijk gebruik je het verkeerde smartschoolplatform. Elke school heeft immers een ander platform.
Het onze is: https://doefenschool-sgr25.smartschool.be

Ik wil een bericht sturen naar een leerkracht wiens naam ik niet meer weet.
Via de module ‘mijn leerkrachten’ vind je alle leerkrachten terug die betrokken zijn bij jouw kind. Van hieruit kan je rechtstreeks een bericht sturen.

Ik moet telkens opnieuw mijn e-mailadres opgeven bij het aanmelden.
Indien je je steeds aanmeldt via de app, probeer dan eens aan te melden op een computer of gebruik een ander e-mailadres.

Kan ik een kind die in een andere school zit ook toevoegen?
Ja, je maakt een nieuw account aan: zorg ervoor dat je het juiste Smartschoolplatform ingeeft.

Kan ik de taal van de app instellen?
Via ‘account beheren’ kan je bij ‘taal’ de gewenste taal kiezen.

Andere vragen of problemen?
Je kan steeds terecht op het secretariaat.